Csatatér 2042 áttekintés friv játék - nem jó, nem rossz

 

 

A Friv2online stúdió tizenhetedik online játékai a Battlefield 2042 sorozatban vegyes benyomást keltenek. Az egymáshoz nem hasonló módokat három különböző játéknak tekintik, ami nagymértékben bonyolítja a termék átfogó értékelését. A rengeteg probléma ellenére élveztük a játékmenetet, és sietünk, hogy megosszuk benyomásainkat egy tágas áttekintésben.

A Battlefield 2042-nek van egy története. Meglehetősen takarékosan szolgálják fel, de a történés lényege érthetően tükröződik. Az új háború nemcsak az egész földgömböt söpörte, hanem szó szerint újrarajzolta földrajzát, az országok nagy részét a nagyhatalmak színeire festette, halálra ragaszkodva a világuralom konfrontációjában.

A burjánzó kataklizmák és ellenségeskedések hátterében, amelyek beárnyékolják az emberi faj által ismert összes háború mértékét, mi, egy feledésbe merült korszak gyermekei, konfliktus lavinája és már nem létező országok által összetörve, arra vagyunk ítélve, hogy nyugtalanként éljünk túl, az egyik harcoló fél mellett, majd egy másik mellett.

Általánosságban elmondható, hogy a jelenlegi helyzet játszott ki a fő módja a Battlefield 2042 a tájékoztatók, míg a tulajdonosok az Xbox, PlayStation és PC boot a cross-platform csatát, és válassza ki a kiindulási pozíciókat.

ALL-OUT-WARFARE MÓD

A frivgame-ben bemutatott térképeken az Egyesült Államok és Oroszország két kibékíthetetlen oldala küzd valamilyen stratégiailag fontos tárgyért: egy egyiptomi mezőgazdasági régióért, egy olajtermelő állomásért az Antarktiszon. Számunkra mindez nem más, mint a kozmetikumok, a háttér és a telek tájképének megteremtése, amely igazolja a konfliktus epicentrumában való tartózkodásunkat.

Az All-out-Warfare - ben a renegátok Két játékmód egyikében vesznek részt - capture vagy breakthrough. Válasszon tetszés szerint, mivel minden módnak megvan a saját lejátszási listája. A hódítót klasszikus territory-hold harcként képzelik el, de néhány módosítással: a kulcsfontosságú területek most összekapcsolódnak, a térképek mérete jelentősen megnőtt, és a mérkőzésen egyidejűleg részt vevő játékosok száma Új maximum 128 főre nőtt.

A csapatoknak a lehető legtöbb területet kell elfoglalniuk és tartaniuk, amíg az ellenség megerősítési pontjai kimerülnek. Ismerősen hangzik, de másképp érzi magát. A folyamat most egy kicsit emlékeztet a mai népszerű háborús szimulátorokra, mint például a Hell Let Loose vagy a Squad, de sajnos hangüzenet és korlátozó intézkedések nélkül, amelyek hozzájárulnának a játékosok együttműködéséhez.

Ennek eredményeként a közösség jó fele, aki nem szokott ilyen nyitott terekhez, egyedül rohan, ahol a lélek mondja (gyakran a sajátjuktól ellopott szállításon), így a csapat és a szövetségesek lemaradnak. Valaki értelmetlen csapdákat állít fel a biztonságos zónákban, valaki a célpontok mellett a térkép másik végére rohan, majd mindenki a megjegyzésekben azt írja, hogy túl sok hely van a játékban, és nincs, akire lőni lehetne.

Az ilyen vélemények még a CBT szakaszában is meghökkentettek, mert a játék hatalmas számú eszközt kínál a telepítéshez: a járművek nagy választéka, amelyeket légcseppek segítségével lehet kölcsönözni vagy megidézni, ívási pontot választani egy csapattag közelében, a legrosszabb esetben az ellenség által elfoglalt, sőt ostromolt területek bármelyikén állni - egy gyors telepítési gomb. A térkép mindig azt mutatja, hogy hol zajlanak a csaták, és nyilvánvaló, hogy hol fognak zajlani a következő néhány percben.

Igen, előfordul, hogy egy kötőjelet egy szomszédos területre, például egy szakadékban lévő hegyi átjárón keresztül, egy ideig egyedül kell elvégezni, de ez egy háborús szimulátor játékmenetének légköri része: egy nagy csoport részeként juthat el a következő célponthoz, kerülje a csapdát, hogy új helyzetbe kerüljön. Ha a kitűzött feladatok szerint jár el, akkor nem lesz unalmas.

Míg a szabad vándorok túlzás nélkül élvezik az elegáns tájakat, gyönyörűen kialakított hátterekkel, világítással és valósághű égboltdal, a felelős nyugtalan elpusztul az ellenségeskedés közepette a háború fülsiketítő ordítása alatt, amelyben a nagy kaliberű fegyverek szüntelen kórusa keveredik az automata puskák csicsergésével és a sebesült zsoldosok sikolyaival.

A Battlefield 2042 csatái nemcsak látványosak, hanem fülsiketítőek is. A felfrissített motor csodákat tesz a képernyőn, a változékony időjárási és éghajlati anomáliák viharokkal és homokviharokkal szemben súlyosbítják az agresszív konfrontáció amúgy is legmélyebb légkörét.

Igen, a fizika bizonyos helyeken nagyon vicces baklövéseket ad ki, és néhány kapcsolódó hibának nagy szüksége van a korrekcióra, de a fizika olyan hatékonyan emeli a föld rögöket, hasítja a struktúrákat és hajlítja a fákat robbanáshullámokkal. Minden új csatatéren nő a feszültség a csatatéren, és ez a rész sem volt kivétel.

Egy másik dolog maguk a kártyák, de itt valóban van valami, amiért igrodelovot szidják. Kevés új helyszín van, és jó fele őszintén gondatlanul készül. Tetszett a kozmodrom, a Manifesto érdekesnek tűnt, de a sivatagi területeken, például a reneszánszban vagy a Homokórában játszani a lehető legkényelmetlenebb.

Ezek lapos, kifejezhetetlen helyek, hatalmas üres terekkel, minimális menedékhelyekkel, sőt cseppekkel, amelyek természetes akadályt jelentenek a közvetlen tűz ellen, mesterlövészek és repülés vadászterületévé válva, amelyet egyszerűen nem lehet elkerülni. Ez különösen éles a breakthrough módban, ahol az egyik csapat egy közös ponton indul, és kénytelen közvetlenül áttörni az ellenséges zónákba.

A fegyver hatása kellemes, de nem nevezhető tökéletesnek. Ezenkívül nem ártana megoldani a sorozat közös problémáját - végre együtt dolgozni a fegyverek egyensúlyával. Több tucat modul áll rendelkezésre a fegyverekhez, amelyek útközben megváltoztathatók, ami némileg leegyszerűsíti a csatát különböző távolságokon. (Különösen, ha nem az egyik játékos, aki képes megölni egy mesterlövész puska közelről).

A bemutatott harcosok mindegyike egyedülálló aktív és passzív képességgel rendelkezik: valaki tornyokat helyez el, valakinek felderítő drónja van, a másiknak pedig univerzális gránátkészlete van, amely magában foglalja az automatikus irányítású nano-rakétákat. A választás elegendő néhány kedvenc szakember felvételéhez, de a Battlefield 2042 ezen aspektusát méltatlanul kritizálták.

A csapattársakkal való megfelelő együttműködés képtelensége és a térképek szomorú jellemzői miatt sok játékos csak saját érdekeik szerint jár el, és egyszerűen nem tudja megvalósítani a szakemberek lehetőségeit. Nem használnak ellenintézkedési rendszereket, nem zavarják a járműveket, nem dolgoznak az élvonalban pajzsokkal, nem osztják meg a lőszereket és tovább a listán.

Ahhoz, hogy igazán erős hozamot érjünk el a Battlefield 2042-en, azt javasolnám, hogy hangkommunikációval rendelkező baráti csapat részeként játsszák, és nem számítana arra, hogy egy véletlenszerű orvos rohan, hogy kihúzza az ellenséges tűzből, vagy megosztja az elsősegély-készletet.

A harc előtti előkészítő képernyőn mindent konfigurálhat, amire szüksége van. Vannak előre gyártott típusú berendezések, de ezek csak sablonok. Pontosan ugyanazokat hozhatod létre, és nevezheted el őket, ahogy tetszik. Minden szakember felszerelése tartalmaz egy elsődleges és másodlagos fegyvert, egy eszközt és valamilyen dobóeszközt.

Mint fentebb megjegyeztem, a Battlefield 2042-ben még nincs túl sok lőfegyver, és a bemutatott legtöbb módosított régi hordó, amely a sorozat más részeiből ismert. Általában csak három segédfegyver van: az osztrák G57, egy továbbfejlesztett karabély pisztoly és egy revolver.

Tizenegy eszköz közül választhat: elsősegély-készletek, lőszerdobozok, rakétavetők, robbanóanyagok, céljelzők stb. Van még egy leszálló jeladó (amelyet természetesen szinte senki sem használ), amely lehetővé teszi, hogy új ívási pontot hozzon létre a csapat számára.

Dobható korlátozódik Frag gránát, Molotov-koktél, füst bomba, mozgásérzékelő, és Emi Jammer. A jármű szekcióban a különböző frakciók földi és légi harci egységeinek egyes alkatrészei megváltoznak (páncéltörő rendszer a Wildcat légvédelmi helyett, nagyobb kaliber az Apache számára).

Itt is kiválaszthatja a járművek és harcosok bőrét, megváltoztathatja a fegyverek bőrét és felakaszthatja a kulcstartókat, megváltoztathatja a harci drón megjelenését. A rendelkezésre álló legtöbb kozmetikai kötődik fiók szinten, vagy ölni számlálók, valamint a rendelkezésre álló fegyverek, modulok, valamint a kiegészítő berendezések-egy egyszerű, de tisztességes progresszió.

Ha nagyobb kihívást keres, a játékoskártya testreszabási részében rengeteg ikon, mottó és háttér található a párttagok számára. Ahhoz, hogy sokan közülük, meg kell keresni bizonyos érmet. Egyébként ez az egyetlen jutalom egy másik Battlefield 2042 Veszélyzóna módban elért eredményekért.

VESZÉLYZÓNA

Csak a lusta nem hívta a veszélyzónát Tarkov helyi menekülésének. Ez az összehasonlítás számomra teljesen érthetetlen, és egyértelműen hízeleg a Battlefield 2042-nek. A veszélyzónában nyolc Csapat (egyenként négy játékos) készít egy válogatást az egyik szabványos térképen, hogy ne szüntessék meg egymást, hanem hogy az adathordozókat szétszórják a pályán, és sikeresen eljuttassák őket az evakuálási pontokhoz.

A csata elején egy megjelölt zónákkal ellátott térképet lát, amelynek közepén elméletileg megkaphatja azt, amit keres. Minden zónához hozzá van rendelve egy valószínűségi skála a megszálló erők botjaival való találkozáshoz, esély arra, hogy műholdas modult vagy hívóeszközt találjanak - laptopok, amelyek felhasználhatók felszerelések, Drónok és megerősítések (csatában elesett elvtársak feltámadása) kérésére a levegőből.

A veszélyzónában a jutalom egy speciális pénznem, amelyet a játékosok a standard and mode vásárlására költenek-egyedi felszerelés, amely alapértelmezés szerint magában foglalja a Média szkennereket - egyfajta céljelző, amely gyorsan megjelöli a csoport feladatát.

 

c1479058987da599c0a12948dab14497